Eld!

Allt jag kan tänka på just nu är lajv och eld, vilket märks väldigt tydligt om man tar sig tid att prata lite med mig! Jag vill gärna åka ut i skogen redan idag och lajva, men jag har inga passande kläder och ingen att lajva med=( Eld är ju liiite lättare att fixa, men jag tror att det är en dålig idé om jag eldas själv, jag har ju vissa pyromaniska tendenser...
Idag är det Siri Kattsson som gäller. Jag ska även få äran att träffa Siri her Self, så det är spännande! Så blir det massa te och lite film... och en del tjat om lajv från min sida:D

Sen måste jag ju nämna det viktigaste av allt! Jag VANN!!!! Jag vann över min chef! HA! Han trodde att jag skulle vika mig och ta passen som jag sagt att jag inte kunde, men jag stod på mig och vann!!!! IIIHHH!!!
Nu är det full rulle som gäller! Whhoopa!


Katt på den!
Tills vidare!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Schyrre! jag följer med dig ut och eldar igen nån kväll ^^

2009-08-31 @ 16:47:50
URL: http://kajsalicious.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Schyrre! Jag eldar lite med dig nån dag ^^

2009-08-31 @ 16:52:11
URL: http://kajsalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0