Drömmar

Alla som känner mig vet att jag har en lite lustig förmåg att minnas mina drömmar.
Jag har inte kommit ihåg så många drömmar på den senaste tiden, men när min kära Darling kom hem från Nice i förra veckan mindes jag helt plötsligt alla mina drömmar!
En av nätterna drömde jag, helt otippat, att jag var Zack Efron. Självfallet var jag med i en musikal, och hon tjejen från High School Musical var dödskär i mig. Hon flirtade helvilt med mig, och drömmen avslutades med att vi åkte iväg i kvällen på en moppe.

Jag hade tänkt skriva ner alla drömmar, men just precis nu fick jag totalt hjärnsläpp och kan inte minnas de andra! Katastrof!
Jaja, i helgen gäller iaf zombie-lajvande. Det ska bli toppenkul, för jag äger som zombie! Så ska syster cosplaya, så vi blir lätt det coolaste syskonparet på närcon!

Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0