Hemma från Arvika.

Nu är jag hemma från Arvika. Det var lätt den bästa festivalen jag varit på, om man bortser från det dåliga utförandet av arrangörerna! Vem kom egentligen på idén om att bara ha 15 bajamajor på festivalområdet? Antagligen samma snille som tycker att drickvatten är ganska onödigt när det är 30 grader varmt ute...

Anyway! Jag träffade massa roliga människor och såg asbra band! Den bästa spelningen var lätt Hoffmaestro! Under sista låten fick dom hela publikhavet att springa från ena sidan "arenan" till den andra. Det var riktigt coolt!
Tack till alla er som hjälpte till att göra festivalen toppen, och massa olycka och smärta till er idioter som stal våran pool, en av våra stolar och ramlade och hade sönder mitt tält och en av tältsängarna. Ni ska ha spö!

I övrig har jag precis kopierat alla mina dagboksinlägg från Helgon eftersom det snart klappar ihop helt, antagligen. Det var lite kul att läsa, och det känns ju lite sorligt att det lägger ner eftersom det var där jag träffade min Darling, men sånt är livet. Allt tar slut.
Men resten av kvällen är det So you think you can dance som gäller!
Sov gott!


Se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0