Små suuk=(

Jag trodde jag hade klarat mig iår, men icke! Precis som sig bör, infann sig förkylningen efter arvika. Det borde nästan skrivas till i det där "Döden och skatter"-saken att man alltid blir förkyld efter arvika.

Men just nu ser jag fram emot Putte i Parken. Ska köpa mig en endagarsbiljett och se Hoffmaestro och A Camp, det ska bli toppen! Det vore ännu mer toppen om jag hade någon att åka dit med, förstås! Jag tar ju bara bilen över dagen, så det blir inget festivalande(läs supa) för min del.
Orkar du med en nykter Imma(jag är betydligt mer charmig när jag är full), så hör av dig!


Jag fick lite panik efter arvika eftersom mitt sparkonto är obefintligt just nu, och jag bara hade fått ett pass på jobbet under den närmsta månaden, men nu har jag snott lite pass, samt fått några nya tilldela så jag firade med att hyra film!
Eftersom jag är lite småkär i Guy Richie´s "Snatch" var jag ju tvungen att hyra "Lock, stock and two smoking barrels" då jag inte har sett den tidigare. Den var bra, men inte lika bra som "Snatch", men det är väl bara förståeligt att första filmen kanske inte är lika bra som nästa, när man har fått öva sig lite. Den hade iaf samma snajdiga berättarstil som jag är så kär i, och vissa av scenerna var riktigt snygga. Jag gillade särskilt scenen när de super, den var riktigt snyggt gjord!
Filmen var inte lika roliga som "Snatch", men det är ju som min Darling påpekade, annan film, andra karaktärer.
Imorse såg jag "Nick and Norah´s infinite playlist". Den var lite småmysig, men inte så rolig som jag trodde den skulle vara. Jag förväntade mig lite mer "Juno"-känsla. Jag vet inte varför, men det gjorde jag! Det roligaste var bakom kulisserna-grejerna. Där Kat Dennings, kvinnliga huvudrollsinnehavaren, gjorde en liten dockteater av hela filmen, där hon valde att lägga till en twist som innehöll en björn!

Nu sitter jag och väntar på min kära vän(även om det inte är ömsesidigt;D) Larsson, för mer film och massor med te för min stackars hals.
Sen är det telefon-dejt med Kajsabajsa som gäller^^

Tills vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0