Bio!

Ikväll bär det av hemåt efter några dagars mys och avkoppling i Åkersberga. Eftersom bårde jag och Darlingen var något bakis i lördags tittade vi på film, eller sov om vi var Darling.
Filmen som betittades var "Oldboy", en koreansk(?) film som var väldans bra, om än lite väl magstark mot slutet... Jag hade mina misstankar under filmens gång om vad som skulle hända, och självklart infriades mina misstankar som jag är vänlig nog att inte avslöja!

På söndagsförmiddagen var det bio som gällde. Vi valde mellan "Drag me to hell", "Star Trek" och "X-Men: Origins", men ingen av oss var särskillt sugna på x-men, och jag är på tok för feg för att våga se "Drag me to hell" (jag blev dödsrädd bara av reklamen>.<), så fick det bli "Star Trek". Nu i efterhand är jag helt övertygad om att det var rätt val!
Filmen var snygg, rolig och bara allmänt bra! Skådespelarinsattserna var utmärkta, och den unga Capten Kirk hade en glimt i ögat som gjorde honom betydligt mer tilldragande än den gamle Kirk!
Det var en mycket välgjord film helt enkelt, och jag blev väldigt lycklig när dom var ute i rymden och allt var tyst, explosionerna var tysta, allt var tyst. Tack ni som gjorde filmen för att ni gav mig så lite att klaga på! Tack!


So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0