Dator=dåligt!

Nu har jag suttit framför datorn i... 3-5 timmar och totalt glömt bort att äta! Jag har inte ens ätit frulle, vilket är väldans dåligt om man går upp 8.
Jag har en liten känsla av att jag har gjort av med alla mina sparpengar nu... Vi har precis bestämt att vi ska på Arvika, så nu är det slut på pengar! Attsingen kan man tycka, men jag är glad att jag ska dit! Felix och Ingrid hakar på och allt kommer bli tipptopp, plus att vi har två stora camp att hänga i! Bra med omväxling.

Plan för dagen: Raka huvud och jobba.
Plan för helgen: Se Terminator och ev. vaxa benen(läskigt värre!)
Plan för nu: Äta frulle och gå på toa, inte nödvändigtvis i den ordningen!


Japp, så här spännande är mitt liv. Jag sa till mina vänner att om mitt liv skulle vara en tv-serie skulle det nog vara "Kjell". Jag känner en viss samhörighet med honom, eftersom vi trots allt är ganska lika, inte till utseendet dock!

Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0