Fusk off blogg.se!

Jävla sida! Man skriver nåt, sen försvinner det, precis som det ska fungera på en blogg... Eller hur?
Seriöst dålig sida, men den är gratis... Jag är så billig...

Iaf! Har precis sett Terminator- Salvation nu! Jag gillade den skarpt, jag struntar i vad tjejen i tidningen sa, den är bra. Snyggt filmad, enligt mig iaf, och allmänt mysig. Jag har en liten förkärlek för post-apok saker, och det är ju det filmen går ut på typ. Lite kul Arnold-grej, mer än så säger jag inte;) Jag fnissade lite för mig själv!
Christian Bale var jättebra som John Connor, och han den andra snubben var toppen också!
Det var riktigt bra helt enkelt, om man bortser från ungdomarna som satt och snackade och sms:ade. Varför gör folk sånt? Tänker man på allvar: "Ingen bryr sig ju om jag pratar i normal samtalston eller högre på bio!" Sjukt störande!!!
Jag fick tyst på dom iaf... Då började nåra vuxna sitta och snacka... jävla idioter... Men jag kände inte för att skrika så jag svalde min ilska och njöt av filmen istället.

Minns det folk! Om ni pratar på bio är ni idioter! Ni får gärna viska, men inte mer än så!!!
Ni kan göra som jag och försöka skriva med fingret i den andres hand, men då måste den andre kunna tyda det också;)

Hasta la vista!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Blondinbella tyckte den var dålig.



det är då man önskar att folk lyssnade mer på Orvar Säfström - den som pratar under filmen förtjänar en dricka i knät

2009-06-09 @ 02:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0