Home again

Nu är jag hemma från Brighton igen. Det var nedrans trevligt där! Hade gärna varit där några dagar till, så hade jag hunnit med allt!
Jag måste bara få prisa Primark! Världens bästa affär! Allt var billigt och det fanns massa bra saker! Jag har shoppat som en galning(iaf om man jämnför med annars!).
Jag har köpt:
2 klänningar + en som jag köpte av Kajsabajsa
4 par trosor
2 bh:ar
3 pyjamasshorts
Bodybutter
ca 8 par strumpbyxor
1 par hjärtformade glasögon(!)

Sen minns jag inte mer! Jag har säkert köpt fler saker! Jag har köpt en del småplock men det är inte värt att skriva upp här.
Klänningarna där kickar alla klänningar i Sveriges ass! Nu önskar jag bara att jag hade en kjol...

Men nu har jag viktigare saker att göra!
Til next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0