Long time!

Jaja, jag är jättedålig på att skriva här, men vem bryr dig? Ingen läser väl den här skiten iaf?
Just för tillfället är jag i Brighton och hälsar på min kajsabajsa. Hon påpekade igår att jag aldrig uppdaterar min blogg, så jag tänkte "vilket tillfälle är bättre än nu?".
Kajsa är i skolan och jag är i ett främmande hus där det bor någon på nedervåningen. Jag funderar allvarligt på att dusha...
Jag  har även funderat på att flytta till England, iaf ett tag, men jag börjar ända mig!
Varför i helvete har man en kran för kallt, och en för varmt vatten? Varför inte ha en kran där man kan kombinera varmt och kallt så man slipper skålla sig själv? Bara en liten tanke till er engelsmän!
Dessutom verkar det som om engelsmän har korta ben och inga knän! När jag satt på bussen till Brighton fick mina knän knappt plats, och jag är ändå inte särskilt lång!  När jag slängde en blick i spegeln i morse insåg jag att jag hade blåmärken på knäna, det är inte ok!!!!

Det var verkligen askul att flyga själv! Jag är ju lite orolig av mig och trodde självklart att jag skulle dö på planet, men allt gick toppen. Lyckades till och med köpa biljett till standstedexpress! Jag är väldigt stolt.
Jag började skratta när planet lyfte, ni vet, när man precis har lämnat marken och man trycks ner i sätet av lufttrycket. Det tyckte jag var en väldigt lustig känsla!
Sen satt jag och log väldigt mycket, och när vi väl hade landat gick jag runt ensam på standsted och log massor, men jag tror att folk blir glada när dom ser någon le, så det gjorde nog inget.

När Kajsa kommer hem ska vi gå till någon hipp affär och köpa saker för ett pund, det låter trevligt! Kajsa säger att dom har hjärtformade glasögon, så jag ska införskaffa ett par, eftersom mina kommer från thailand om typ 20 år.

Men nu ska jag försöka göra nåt nyttigt istället!
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0